Rdeč napitek zdravja - Poljub narave

Rdeč napitek zdravja

  • 56
    Shares

V zadnjem času se ljudje vse bolj obračamo nazaj k naravi. Še dobro, saj nam narava ponuja rešitev za vse tegobe. Za zdrav življenjski slog sta pomembna zdrava prehrana in gibanje. Tokrat si poglejmo, kako si lahko pripravite rdeč napitek, smuti, ki bo poskrbel za zdravo telo in dobro počutje.

Rdeč napitek zdravja

Napitek, pripravljen po spodnjem receptu, blagodejno vpliva na človeško telo. Njegovi pozitivni učinki so:

  • preprečuje bolezni jeter in ledvic,
  • preprečuje bolezni slinavke,
  • pomaga pri razstrupljanju telesa,
  • pozitivno vpliva na delovanje možganov,
  • deluje poživljajoče,
  • pozitivno vpliva na vid,
  • spodbuja prebavo,
  • pripomore k lepši in bolj zdravi koži.

Za pripravo rdečega napitka potrebujete:

  • 1 manjšo rdečo peso (ali polovico večje),
  • 1 korenček,
  • 1 jabolko,
  • žlico medu oz. po okusu,
  • sok ene limone,
  • malo hladne vode.

Rdeč napitek pripravimo povsem enostavno. Sadje in zelenjavo očistimo in narežemo na manjše koščke in jih damo v posodico blenderja. Limono ožamemo in k sadju in zelenjavi prilijemo še sok limone. Dolijemo še malo hladne vode, približno 1-1,5 dl oziroma po želji, glede na to, kako gost napitek oziroma smuti si želite. Med bomo dodali nazadnje.

Vse sestavine v blenderju dobro zmešamo, da dobimo enotno zmes napitek, kateremu po želji lahko dodamo še malo vode in ga tako razredčimo na želeno gostoto. Ko je napitek pripravljen, mu dodamo še med, ki ga vmešamo z leseno ali plastično (lahko tudi porcelanasto) žličko.

Sveže pripravljen napitek takoj popijemo. Lahko ga popijete zjutraj, za zajtrk, ali kadarkoli tekom dneva kot malico. Takšen napitek zdravja se priporoča v pitje nekajkrat na teden.

In kakšne so lastnosti sestavin v njem? Poglejmo …

Rdeča pesa

Surova rdeča pesa je prava zakladnica vitaminov in mineralov, saj je bogata z minerali kot so: kalij, kalcij, fosfor, železno, baker, pigment betamina, žveplo, aminokisline, smole, antocian, beljakovine rastlinskega izvora, maščobe rastlinskega izvora, ogljikove hidrate in vitamini: B1, B2, C in vitamin P. Ima mnoge blagodejne učinke na naše zdravje in  dobro počutje.

Korenje

Tudi korenje (bodisi kuhano ali surovo) velja za odličen vir energije. Oskrbi nas z naslednjimi vitamini in minerali: vitamin C, vitamin A, kalij, kalcij, vlaknine.

Jabolka

Le kdo še ni slišal za pregovor:”Jabolko na dan, odžene zdravnika stran?”
In prav zares so jabolka zelo zdrava, največ vitaminov in mineralov se seveda skriva v lupini, zato, če imate ne škropljena jabolka, lupine nikar ne zavrzite, ampak jo pojejte.

V jabolku tako njademo vitamine: A, C, B1, B2 in vitamin E ter minerale kot je kalij, kalcij, železo, fosfor …

Limone

Limone veljajo za rumeni sadež zdravja in so zelo bogate z magnezijem, kalcijem, kalijem in vitaminom C. Kljub temu, da so limone kislega okusa, na naše telo delujejo balzamično.

Med

Tudi med velja za zdravo živilo. V medu tako lahko najdemo vitamine skupine B, vitamin C, folno kislino, pa tudi minerale: natrij, kalij, kalcij, silicij, fosfor, magnezij, mangan in železo in seveda aminokisline in encime, ki (med drugim) vplivajo tudi na našo prebavo.

Rdeč napitek zdravja
5 (100%) 4

  • 56
    Shares